sábado, 10 de abril de 2021

TAMPOC IMPORTA MASSA

La vida és l'unic
que tinc,
i tampoc
importa massa.

Ja que 
un s'acaba morint,
ja que 
un serà lliure i pur oblit.

La vida sortosament 
no té massa sentit.
Si tingués sentit
seria del tot insoportable.


Dani T. D. .10/4/2021



1 comentario:

SALES D'ESPERA

Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no).   I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...