jueves, 28 de septiembre de 2023

DE NOU A L'OFICINA

 

  De nou en l'oficina. Engego l'ordinador, teclejo la contrasenya, entro. Començo a treballar. M'agobio una mica. Després de tres semanes de vacances em costa agafar el ritme laboral. No estic fet per treballar en una oficina, però bé necessito diners, i em venc. Sí, venc el meu temps.

Soc una puta més d'aquest imbècil sistema.

Ben mirat, quina merda de vida.

Però bé, està muntat així. 

  Ens enganyen, i a l'hora, ens deixem enganyar, mentre somniem que potser algún día canviaràn les coses. O simplement, moriré i una altra història.

O al cap i a la fi s'acabi tot. I torni a ser plenament lliure. Un feliç ningú.

  Mentrestant que no falti el bon humor, bones lectures, cerveses ben fresques, petons dolços i més humor.

I així quan arribi la mort, que m'agafi rient.



Dani T. D. 28/9/2023

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024