miércoles, 18 de enero de 2023

VIDA CALIEDOSCÒPICA

 Un dia més

la vida caliedoscòpica

em lleva del llit.

Em porta

a una oficina amb parets 

d'aire

    comprimit

a currar una miqueta.



Si no tinc el día,

                 (com el pà de cada dia)

em prenc mig gram

de vermut sintètic.


Després

vaig a veure al meu amor

i ens estimen uns vint minuts.


Més tard

m'empasso un informatiu

pel canal oficial.


Sopo

una mica de carn de Tauró,

i em dormo unes hores


sobre un llit sintètic amb forma de taüt supersònik,

mentre rera els vidres

       xiula un vent elèctric

                       tot anunciant un futur bastant ridícul.



Dani T. D. 18/1/2023

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SOSPECHOSAS INTELIGENCIAS

 Se sospecha que antes  de la inteligencia artificial  ya había  inteligencia artificial. Dani Torrat, 2024