lunes, 11 de enero de 2021

AMB L'ESPERANÇA LLOGADA

El futur és un nen que ha aprés a mentir,
el futur neix amb l'esperança trastoCada,
el futur té les botes trencades, però son tan maques i modernEs...
El futur És una autopista cap a la mort més misteriosa i alliberadora,
el futur porta Barret i és bastant puta.
Predicciones de Zuckerberg, Bezos y Gates sobre el futuro del mundo en el  2030El futur no té memoria (però ningú en té),
el futur és un cançó que desafina,
el futur m'espera una nit entre els teus dubtes i la meva por,
el futur és tan fals com el passat i el present,
com aquesta idiota i bella vidaaaa...
el futur fuig dels idiotes rellotges,
el futur també haurà d'anar al supermercat,
el futur em portara bones drogues,
el futur encarrega el meu taüt,
el futur em dona de fumar,
el futur es follat per qualsevol.
el futur em recorda a no sé qui,
el futur es cansa de ser futur,
el futur es pot comprar en la farmàcia,
el futur està vomitant una enésima esperança enverinada.
el futur té una cara ben dura,
el futur no te cura,
el futur...ai el futur….

Dani T. D. 11/1/2021

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ASQUEROSO SISTEMA

                Yo ya no voto, sólo se presentan  políticos... ¡¡¡QUÉ ASCO!!! Dani, er pirata