lunes, 12 de junio de 2017

PESSOA i SARAMAGO

Ni peinetes ni barratines,
ni cursa de bous ni currides de braus,
ni la verge de Montserrat ni la del Rocio,
ni Espanya ni Catalunya,
visca Portugal!

D'allà són en Pessoa i en  Saramago
i si em poso un pèl moix
em poso un cd de fados
i entre pit i espatlla
una fresca ampolla d'Oporto.

Ni Rajoys ni Puigdemons,
ni Pujols ni Dalais Lamas
(a tot arreu hi ha fills de Buda)
ni Rouco Varela ni el Bisbe de Vic,
ni el Barça ni el Real Madrid.

Viva er Betis!

Ni banderes, ni senyeres,
ni blanc, ni negre,
ni tu ni jo,
ni Duran ni Lleida,
ni a corre-cuita escrites constitucion,
 ni coixos estatuts.
La garota d' Ipanema m'espera
per ballar lliure al compàs
dels mestre Vinícius de Moraes.

Ni sardanes, ni sevillanes,
ni jotes, ni bastos.
Dona´m gaspaxo i mongetes amb botifarra,
he nascut on he nascut per pura casualitat
i puc ser d'allà on 
em doni la meuca/co gana.

¿I si no vull ser d'en lloc
i alhora de tot arreu,
què?

Per cert
visca Andorra
i sobretot l'Hospitalet del Llobregat!!!

 Resultado de imagen de gazpacho y butifarra


PS: Si voto al final
en el referendum 
serà més que res
per tocar els Borbons!!!!


.Dani Torralba i Devesa, 12 juny de 2017


No hay comentarios:

Publicar un comentario

COMO UN INSECTO IDIOTA

 Me muero desde  el primer dia, me muero mientras  archivo el corazón, me muero cuando voy de viaje, me muero de placer entre tus brazos. Me...