martes, 2 de septiembre de 2025

UNA COMÈDIA

 Al cap i a la fi

l'existència és una pel.lícula

que inventa la testa.


Una peli en la que el protagonista

és un mateix,

una peli subjectiva i tan real

que sembla del tot ficticia.


Un drama a voltes,

i una comèdia sempre,

sens dubte. Fin l'últim alè.


Una comèdia

sense massa importància.


Dani T. D. 2/9/2025

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SALES D'ESPERA

Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no).   I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...