miércoles, 10 de septiembre de 2025

PERQUÈ ESTÀ DE MODA

         Em  tallo el cap

per poder opinar millor.

em tallo el cap

per seguir al més seductor,

salvatge i buit lider.


Em tallo el cap

perquè està de moda,

em tallo el cap

per llegir sense

necessitat d'entrendre

                        absolutament re.


Em tallo el cap

i em sento més lleuger,

em tallo el cap

i canvio les idees

per una potent, ressacossa i sagnada

                                     ideologia.


Dani T. D. 10/9/2025


No hay comentarios:

Publicar un comentario

SALES D'ESPERA

Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no).   I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...