lunes, 1 de septiembre de 2025

RIURE PER VIURE

 Després de la mort

no hi ha res, però

abans de la mort

tampoc hi ha gran cosa.


Per això cal jugar

i somniar ben despert

malgrat aquesta merda

de món que ens envolta.


Cal no perdre cap

instant i riure per viure,

i viure per riure,

perquè no hi ha res més.



Dani T. D. 1/9/2025

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SALES D'ESPERA

Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no).   I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...