¿A quin capullo votar?
Cada vegada ho posen més díficil...
Cada vegada es presenten més capullos
(o son sempre els mateixos???)
¡¡¡¡QUÈ CAxONDOS!!!!
Poemes, dibuixos, contes, reflexions, aforismes, y més disbarats... en castellano, en català, i altres idiotes (perdó; idiomes) Per Dani T. D., un inconscient que es nega a deixar de ser nen fins el darrer moment (si hi ha un darrer moment, és clar)
Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...
No hay comentarios:
Publicar un comentario