sábado, 11 de enero de 2014

EN UN MATEIX

TemPs díficils
com tot els temps
cal ser un mateix sempre
(o al menys intentar-ho)
i deixar de seguir el remat
que impera la mediocritat
social més falsament
oficial.

La auténtica revolució
és fa des de dins d'un,
cal cultivar-se continuament.
A aprendre a no necesitar
tant de res ni de ningú.

Aprendre a desaprendre
constantment,
no abaixant la guardia
ni un sol instant.
A reescriure els termes,
a reiventar la democracia,

la llibertat, l'amor
i la justicia.

I no perdre mai de vista
l'esperit crític.
Aprendre a dir No,
i no deixaR mai de pensar
per un mateix.

No parar de riure
fins el propi funeral,
a viure en directe
cada instant
d'aquesta vida
tan mágica, misteriosa i fugaç.

Temps díficil,
com tots els temps.
O no,
ja que com cantava
l'Ovidi Motllor
tot comença
en un mateix.

Dani Torralba, gener, 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...