Poemes, dibuixos, contes, reflexions, aforismes, y més disbarats... en castellano, en català, i altres idiotes (perdó; idiomes) Per Dani T. D., un inconscient que es nega a deixar de ser nen fins el darrer moment (si hi ha un darrer moment, és clar)
miércoles, 20 de marzo de 2013
ToT VA GIrANT
A cada pas tot va girant,
a cada pas tot va canviant,
a cada pas tot és conscient somni.
A cada pas tot és prodigi,
a cada pas tot és miracle,
a cada pas tot és vital naufragi.
Fins quin punt és real la realitat?
Fins quin punt és vida la vida?
Fins quin punt la mort és el final?
A cada pas s'obren portes,
a cada pas hi ha milers de possibilitats,
a cada pas sempre és ara.
Sí, sempre és ara...........
Dani Torralba, març 2012
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS
Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...
-
Massa s ovint neix mort el dilluns, però un reneix entre les cendres d'un jo caducat i passat de moda. I els termòme...
No hay comentarios:
Publicar un comentario