Caminant avingudes de vent elèctric
en la ciutat dels miralls desgastats,
aprofito la corrent d'aire nou
i m'invento per enèssima vegada.
Neixo en cada batec, en cada nou alé
després de cada renovada mort,
viure es dansar
entre realitats mortalment ficticies.
El futur és pura il.lusió,
el passat, vapor d'aigua;
sempre és ara
i ara em sento viu, més viu que MAI.
Sencer, de de cap a peus.
Sí, sempre és ara!!!!!!!
Dani, març 2013
Poemes, dibuixos, contes, reflexions, aforismes, y més disbarats... en castellano, en català, i altres idiotes (perdó; idiomes) Per Dani T. D., un inconscient que es nega a deixar de ser nen fins el darrer moment (si hi ha un darrer moment, és clar)
martes, 5 de marzo de 2013
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS
Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...
-
Massa s ovint neix mort el dilluns, però un reneix entre les cendres d'un jo caducat i passat de moda. I els termòme...
No hay comentarios:
Publicar un comentario