martes, 21 de enero de 2025

CONYA I CERVESA

  És evident

que la vida no té

 massa sentit

i més en aquest món

inventat per l'homo sapiens

però dirigit per criminals.



Però ja que un 

està aquí,

al menys una mica

de conya i de cervesa,


de poesia, d'amor,

de Rock, de Borges,

de desig, de teatre

d'imaginació i llibertat...


D'alegria, de bogeria,

de solidaritat, de música,

de petons, de mandra,

de tendresa, de delicadesa.


No hi res més...

Si algú és creu

que aquest món,

aquesta vida,

   té algún sentit,

que s'ho faci mirar.


Dani T. D. 21/1/2025


No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...