domingo, 28 de enero de 2024

LA FI DEL MÓN

          Les tardes de diumenge

saben a verí.

A verí dolç que besa el desig,

que s'ofega sense ofegar-se

entre el televisor i 

les pàgines del diari que

parlen de la nostra

idiota ansietAt.

  

Les tardes de diumenge

saben a derrota,

a derrota còmica

entre l'agonia

d'un món absurd

que mai s'acaba.


Jornades ideals

per ballar sense parar,

planejar un cop

al banc central

o senzillament

deixar-se anar

atzar allà

tot llegint poemes

d'en Pessoa i Jose Hierro.


Les tardes de diumenge

tenen gust a 

la fi del món.


Dani T. D. 28/1/2024


No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...