jueves, 19 de octubre de 2023

BEN SERVIDA!

   Votis el que votis,

tant si ets un treballador o

un pobre esclau,

te la fotran igual.

Els uns perquè son els que son

i els altres, 

tres quarts del mateix.


Votis el que votis,

tant si ets un anònim ciutadà

nascut a l' Hospitalet o Istambul,

et donaràn molt per nul.

Però si sempre duus la cartera ben plena,

encara que siguis un mal partit, 

o un pretigiós criminal,

totes les portes i finistres

de cop i volta se t'obriràn.


Votis el que votis,

la merda està ben servida.


Dani T. D. 19/10/2023

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...