miércoles, 26 de marzo de 2025

SOC ATEU, GRÀCIES A DÉU

   Soc ateu,

però a voltes parlo amb Déu.

Un Déu que es troba

dins meu.


Una divinitat que regula

aquest univers fugaç,

que juga a fet i amagar

amb dimonis, monstres 

                                    i comediants


Soc ateu

i sovint discuteixo amb Déu,

un Déu que es estroba

al fons les ampolles de cava

                                      i cervesa.


Dani T. D. 26/3/2025

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SALES D'ESPERA

Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no).   I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...