i a vegades
tampoc crec
en Déu.
Vaig
fent via
ensopegant alegria
a cada nova passa.
No crec
en una vida
més enllà
de la mort,
I sovint
em costa creure
en una vida
abans de morir-me.
Només crec
en la il.lusió
enterna
dels somnis.
Dani T. D. 1/7/2024
Poemes, dibuixos, contes, reflexions, aforismes, y més disbarats... en castellano, en català, i altres idiotes (perdó; idiomes) Per Dani T. D., un inconscient que es nega a deixar de ser nen fins el darrer moment (si hi ha un darrer moment, és clar)
Hi ha dies que son com sales d'espera. Un s'asseu a esperar (literalment, o no). I en el fons no se sap ben bé que s'espera. B...
No hay comentarios:
Publicar un comentario