lunes, 23 de julio de 2018

ALEGRES DUBTES ADORMITS EN LES ABURRIDES CERTESES



No tenir por a la por,
anar pel món sense complexes,
perdent el respecte a tota
ridicula i prescindible
sublimitat.

Que en el fons
res és massa imPortAnt.
o no????

Al cap i a la fi
tots estem de pas,
ningú és més
ni menys que ningú,

Al cap i a la fi estem vius
perquè som
pur atzar
i qualsevol cosa és posible.



Dani T D, juliol, 2018

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESQUIZOFRENIAS COTIDIANAS

  Una vez leí, en no sé dónde, quizás en la funda de un disco de Aute, en donde venían las letras de las canciones impresas, una frase de Sa...